LilySlim telegrafů hubnutí

Jídelník 4.1. 2011

4. října 2011 v 22:57 | Aliis Ela |  Jídelník
Opět časy relativní - cca.


Jídlo:
13:30 4 BeBe sušenky (ty mléčné)
16:00 kaiserka s trochou másla od Ramy, plátek sýra 30% a kousek ledového salátu
19:00 nebo 20:00 (teď nevím) kaiserka s trochou Ramy, na jednu půlku eidam 30% pár "stroužků", na druhou pochoutková pomazánka Tesco (trošku ale), čtvrtka kedlubny, bílá houska s trochou Ramy a celá parenica.
01:00 na kolečka nakrájená půlka mrkvičky malé

Pití: Víc jak 1/2 hrnku zeleného čaje s broskvovou příchutí, 2 a půl sklenice zeleného čaje Nestea.

No já vím, tu housku a parenicu jsem dát nemusela, ale přepadl mě vlčí hlad. Tím, jak jím málo a s velkou časovou prodlevou, se to stává. To musím prostě změnit!!!

Cviky: 10 sedů lehů, 10 cviků na stehna na každou nohu, 20 protahování nohou, 10 dřepů a posilovala jsem si ruce, jak jsem se snažila změkčit špičky.
Tohle chci 2x denně (ráno a večer) a postupně ob dva dny zvyšovat o 5 až 10 cviků. Před pár lety jsem dokázala udělat 100 sedů lehů a 100 cviků na stehna, snad se tomu časem opět přiblížím?! Nu a dál posilování s gumou na nárty.

Pocity: jojo, celkem fajne! Zjistila jsem, že se mi pomalinku líhnou šnečci, přišla nám nová kuchyň v krabicích (oj, posilko to dotáhnout do prvního patra) a konečně jsem si přišila na mé špičky gumu a stužky!! Hurrrá!!! A zítra mám rande s přítelem (Jiřík), takže se těším Líbající

Tak se mějte a hodně se smějte!!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nessie Nessie | Web | 5. října 2011 v 15:59 | Reagovat

Ahoji. Jídelňák se ti povedl. Akorát snídáš(je to snídaně?) strašně pozdě. V kolik vstáváš, jestli se můžu zeptat? Jinak, je dobré, že začínáš s posilováním pozvolna. Určitě to pak dotáhneš i na těch 100 sedy lehů:-). A užij si rande:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
LilySlim Fitness goals tickers